Skip links

CRM НЭВТРҮҮЛЭХ ҮЙЛЧИЛГЭЭ

Маркетинг, борлуулалт, үйлчилгээний бүхий л харилцаагаа удирдах HubSpot шийдэл

HubSpot CRM юуг чадах вэ?

Хэрэглэгчтэйгээ үүсгэх БҮХИЙ Л харилцаагаа удирдах HubSpot CRM програм хангамжийг үйл ажиллагаандаа амжилттай нэвтрүүлэхэд тусална. 

Бид 2015 оноос хойш Монголын олон арван байгууллагад уг шийдлийг нэвтрүүлээд байна.

“HubSpot is a powerful and easy-to-use sales CRM.” – G2

Contacts & Companies: Харилцагчийн сан.

Харилцагчид төдийгүй боломжит худалдан авчгдын мэдээллийг өөрт хэрэгтэй талбаруудаар бүртгэх, хайх, шүүх, excel рүү экспорт, импорт хийх зэрэг төрөл бүрийн боломжуудтай.

Communication Timeline: Харилцааны таймлайн.

Хэрэглэгчтэй үүссэн харилцааны (и-мэйл, дуудлага, SMS, чат, уулзалт, тэмдэглэл, ажил даалгалт гэх мэт) таймлайн түүх цаг хугацааны дарааллаар үүсгэнэ.

Leads & Deals: Сэжим ба хэлцэл.

Вэб сайтын форм, утасны дуудлага, мессенжер, чатбот зэргээс мэдээлэл бүртгэх, борлуулалтад автоматаар хуваарилах, хэлцэл үүсгэн хянан, удирдах боломжтой.

Tickets: Санал гомдол, суппорт.

Харилцагчдын гомдлыг онлайн ба дуудлагаас автоматаар бүртгэх, хариуцуулах, Санал гомдол шийдэх явцыг хянах, суваг, төрөл, хугацаа зэргээр ялган шинжлэх.

Integration: и-мэйл, дуудлага, SMS гэх мэт холболт.

Gmail, Outlook, Calendar, фэйсбүүк сурталчилгаа, мессенжер, CallPro, MessagePro, Slack, Teams, ManyChat зэрэг түгээмэл программуудыг холбох  боломжтой.

Tasks: Ажил, үүрэг даалгаврын менежмент.

Өөртөө болон багтаа ажил даалгах, хянах, сануулга авах, олон хийгддэг ажлуудыг ангилан бүтээмжээ өсгөх боломжтой. Сэжимтэй ажиллах даалгавруудыг автоматаар үүсгэнэ.

Automation: Маркетингийн автоматжуулалт

Хэрэглэгчдээ сонирхол, худалдан авалтын түүх зэрэг мэдээллээр нь автоматаар сегментчилэн и-мэйл, SMS, мессенжер болон фэйсбүүк сурталчилгаа чиглүүлэн хийх боломжтой.

Dashboards & Reports: Хяналтын самбарууд, тайлан.

Хэрэглэгчдийн дуудлага, чат, и-мэйл, уулзалт, үүрэг даалгавар, санал гомдол, сэжим, борлуулалтын хэлцлийн явцыг хугацаа ба ажилтнаар хянах, таамаглах, тайлан авах.

Хэнд илүү тохиромжтой вэ?​

Аль
салбарын?

Үл хөдлөх, санхүү, даатгал, мэдээллийн технологи, эрүүл мэнд, боловсрол, аялал жуулчлал, авто, машин механизм, тоног төхөөрөмж, финтек, хими, бүх төрлийн онлайн худалдаа, мэргэжлийн, захиалгын, зуучлалын болон зөвлөх үйлчилгээ, MLM,  B2B бизнесүүд.

Хэн
ашиглах вэ?

Борлуулалтын ажилтнууд, менежерүүд, удирдлагууд, реалторууд, маркетингийн менежер, энтрепренерууд, зөвлөхүүд, мэргэжлийн үйлчилгээнийхэн, зуучлагчид, сургалтын менежер, түрээс, бүртгэл захиалгын ажилтнууд, үйлчилгээний ажилтнууд, бизнес эрхлэгчид …

CRM нэвтрүүлэх үнийн санал авах

Та үйлчилгээний үнийн санал авах хүсэлтэй бол холбоо барих мэдээллээ үлдээгээрэй бид холбогдож танилцуулга илгээе, мөн танай байгууллагын хэрэгцээ, шаардлагатай танилцсанаар тохирсон үнийн санал боловсруулан өгөх боломжтой. Баярлалаа.
CRM price offer

Үйлчилгээний үнийн санал авах

Та манай үйлчилгээний үнийн санал авах хүсэлтэй бол өөрийн нэр, утас, и-мэйл хаягаа үлдээгээрэй бид тантай холбогдож уулзалт товлоё.
Popform
Үнийн санал авах үйлчилгээ
Нэг ба түүнээс дээш сонголт хийх боломжтой.