Бизнесийн амжилтыг ухаалгаар, дижиталаар

Борлуулалтын блог

  • Байгууллагууд яагаад CRM ашиглах хэрэгтэй вэ?

    Байгууллагууд яагаад CRM ашиглах хэрэгтэй вэ?

    Customer Relationship Management (CRM) буюу хэрэглэгчтэй харилцах менежментийн систем нь бизнесийн удирдлагын топ арга, хэрэгслүүдийн нэгт зүй ёсоор тооцогддог.

    Цааш унших …

  • Борлуулалтаа нэмэгдүүлэх арга боломжууд – 3

    Борлуулалтаа нэмэгдүүлэх арга боломжууд – 3

    Зорилтот бүлгийнхээ онцлогийг тодорхойлон чиглүүлэх, өмнөх маркетинг, борлуулалтын датаг ашиглах нь бага зардлаар оновчтой сурталчилгаа хийхэд тусална.

    Цааш унших …

  • Яагаад борлуулалтад CRM нэвтрүүлэх хэцүү байдаг вэ?

    Яагаад борлуулалтад CRM нэвтрүүлэх хэцүү байдаг вэ?

    Компаниуд борлуулалтын үйл ажиллагаандаа CRM нэвтрүүлэх гээд амжилтгүй болох нь түгээмэл. Харин яагаад? Шийдэл нь юу вэ?

    Цааш унших …

  • Танай компанид CRM хэрэгтэй байгаагийн 6 шинж

    Танай компанид CRM хэрэгтэй байгаагийн 6 шинж

    Хэрэв танай байгууллага CRM ашигладаггүй бол дараах асуудлууд тулгарч буй эсэхийг эргэцүүлж нэг хараарай.

    Цааш унших …

  • Байгууллагын борлуулалтад түгээмэл асуудлууд

    Байгууллагын борлуулалтад түгээмэл асуудлууд

    Байгууллагын борлуулалт хугацаа шаарддаг, шийдвэр гаргалтанд олон талууд оролцдог, олон шат дараатай нарийн төвөгтэй ажлуудыг хийснээр амжилттай хаадаг.

    Цааш унших …

Subscription

Scroll to Top