-
Байгууллагууд яагаад CRM ашиглах хэрэгтэй вэ?
Customer Relationship Management (CRM) буюу хэрэглэгчтэй харилцах менежментийн систем нь бизнесийн удирдлагын топ арга, хэрэгслүүдийн нэгт зүй ёсоор тооцогддог.
-
Борлуулалтаа нэмэгдүүлэх арга боломжууд – 3
Зорилтот бүлгийнхээ онцлогийг тодорхойлон чиглүүлэх, өмнөх маркетинг, борлуулалтын датаг ашиглах нь бага зардлаар оновчтой сурталчилгаа хийхэд тусална.
-
Яагаад борлуулалтад CRM нэвтрүүлэх хэцүү байдаг вэ?
Компаниуд борлуулалтын үйл ажиллагаандаа CRM нэвтрүүлэх гээд амжилтгүй болох нь түгээмэл. Харин яагаад? Шийдэл нь юу вэ?
-
Танай компанид CRM хэрэгтэй байгаагийн 6 шинж
Хэрэв танай байгууллага CRM ашигладаггүй бол дараах асуудлууд тулгарч буй эсэхийг эргэцүүлж нэг хараарай.
-
Байгууллагын борлуулалтад түгээмэл асуудлууд
Байгууллагын борлуулалт хугацаа шаарддаг, шийдвэр гаргалтанд олон талууд оролцдог, олон шат дараатай нарийн төвөгтэй ажлуудыг хийснээр амжилттай хаадаг.